facebook
login

Strona 1 z 18   

Do czego służą gry?

Gdyby zadać takie pytanie nauczycielom klas 1-3, czy nauczycielom matematyki w klasach 4-6, to prawdopodobnie (prawdopodobnie, bo nie przeprowadzałem nigdy takiej ankiety na większej grupie osób) najczęściej by pojawiła się taka odpowiedź: do poćwiczenia rachunków.

więcej arrow_right
Ponad połowa nastolatków marzy o własnej firmie

Najnowsze wyniki ogólnopolskich badań przedsiębiorczości wśród młodzieży przygotowane przez Akademię Liderów Fundację dr. Bogusława Federa potwierdzają, że młodzi Polacy chcą być niezależni zawodowo. Młodzież chce prowadzić własne firmy, by móc ?brać sprawy w swoje ręce" planując swoją karierę, zwiększyć swoje zarobki i rozwijać się na rynku pracy.

więcej arrow_right
Geiger to nie wszystko – kolejny film edukacyjny od ADAMED SmartUP

Licznik Geigera to nie wszystko - udowadnia w najnowszym filmie popularnonaukowym Dariusz Aksamit, wykładowca ADAMED SmartUP, prezentując sposoby pomiaru promieniowania, wykraczające poza powszechną wiedzę czerpaną z relacji o Czarnobylu i popkultury. Po raz kolejny trudne pojęcia naukowe i skomplikowane zjawiska udaje się przedstawić w ciekawy i zrozumiały sposób.

więcej arrow_right
Internet będzie coraz bardziej kształtował nasze życie

Nie da się przewidzieć przebiegu rewolucji, ale internet będzie w coraz większym stopniu kształtował nasze życie, dostęp do niego będzie stawał się coraz bardziej bezpośredni, a wykluczenie - coraz boleśniejsze - uważają eksperci.

więcej arrow_right
Punkt zwrotny

Transformacja edukacji staje się faktem. Coraz częściej niekontrolowanym i pozbawionym świadomego działania. Dzieje się tak nawet wbrew nam samym. To wynik dynamicznego rozwoju technologii.

więcej arrow_right
Deprecjacja przedmiotów przyrodniczych? Pierwszy krok do zacofania

Wiek XXI jest wiekiem technologii, czasem trzeciej rewolucji technologicznej. Podstawą nowych technologii i dużego sukcesu cywilizacyjnego są nauki przyrodnicze, od fizyki po chemię i biologię. Postęp, jaki się dokonał, jest olbrzymi. Żeby zrozumieć współczesny świat, nawet ten w zasięgu codziennych czynności, trzeba mieć elementarną wiedzę przyrodniczą. To wydaje się oczywiste.

więcej arrow_right

Strona 1 z 18